Принцип роботи реклами

Ми не продаємо особисту інформацію користувачів

Наша компанія значною мірою побудована на показі оголошень у службах Google, на партнерських веб-сайтах і в мобільних додатках. Завдяки оголошенням наші служби безкоштовні для всіх. Дані використовуються, щоб показувати вам ці оголошення, але ми не продаємо особисту інформацію користувачів, зокрема ім’я, електронну адресу та платіжну інформацію.

Ми використовуємо дані, щоб показувати вам доречні оголошення

Ми намагаємося показувати корисні оголошення, використовуючи дані з ваших пристроїв, зокрема пошукові запити й місцезнаходження, веб-сайти та додатки, якими ви користуєтеся, відео чи оголошення, що ви переглянули, а також особисту інформацію, яку ви надали нам, як-от ваш віковий діапазон, стать і теми, які вас цікавлять.

Якщо ви ввійшли в обліковий запис, а також залежно від налаштувань реклами, оголошення, які з’являються на ваших пристроях, підбираються на основі цих даних. Тому якщо ви відвідаєте сайт про подорожі на своєму робочому комп’ютері, пізніше ввечері на вашому телефоні можуть показуватись оголошення про авіаквитки в Париж.

Рекламодавці платять лише за оголошення, яких люди торкнулись або які переглянули

Коли рекламодавці проводять рекламні кампанії спільно з Google, ми отримуємо плату лише за ефективність оголошень – у жодному разі не за вашу особисту інформацію. А саме: щоразу, коли хтось торкається оголошення, переглядає його або виконує певну дію після перегляду, наприклад завантажує додаток чи заповнює форму запиту.

Ми показуємо рекламодавцям ефективність їхніх кампаній

Ми надаємо рекламодавцям дані про ефективність їхніх оголошень, однак вони не містять вашої особистої інформації. Під час показу оголошень ми завжди захищаємо ваші особисті дані та забезпечуємо їх конфіденційність.

Як працюють оголошення в службах Google і на сайтах партнерів

Ми використовуємо дані, щоб показувати вам корисні оголошення в службах Google, а також на веб-сайтах і в мобільних додатках наших партнерів.

Велосипеди різних кольорів у вікні веб-переглядача

Як працюють оголошення в Пошуку

Коли ви користуєтеся Пошуком Google, оголошення можуть з’являтися біля відповідних результатів пошуку або над ними. У більшості випадків ці оголошення з’являються відповідно до вашого пошукового запиту та місцезнаходження. Наприклад, якщо ви вводите запит "велосипеди", можуть з’являтись оголошення про знижки на велосипеди в магазинах поблизу вас.

В інших випадках ми використовуємо додаткові дані, зокрема попередні пошукові запити чи відвідані вами сайти, щоб пропонувати корисніші оголошення. Якщо ви введете запит "канікули" після того, як уже шукали "велосипеди", у пошуку можуть з’являтись оголошення про місця, де можна покататися на велосипеді під час канікул.

Реклама Google у Gmail виділена жовтим кольором

Як працюють оголошення на YouTube

На YouTube перед відтворенням відео або на сторінці перегляду відео можуть з’являтись оголошення. Ці оголошення підбираються на основі переглянутих вами відео та низки інших даних, зокрема ваших поточних і нещодавніх пошуків на YouTube.

Наприклад, якщо ви вводите запит "модні поради" або переглядаєте відео про догляд за собою, можуть з’являтись оголошення про новинки у світі косметики. Ці оголошення допомагають фінансово підтримувати авторів відео, які ви переглядаєте.

Якщо ви не хочете дивитись оголошення на YouTube, пропустіть їх.

У відео YouTube зі щасливою жінкою з’являється спливаюче оголошення з модними сонцезахисними окулярами

Як працюють оголошення в Gmail

Оголошення, які з’являються в Gmail, підбираються на основі таких даних, як ключові слова у ваших вхідних повідомленнях. Ця процедура повністю автоматизована. Ніхто не читає ваші листи, щоб показувати вам оголошення.

Наприклад, якщо ви нещодавно отримали багато повідомлень про фотографії та фотоапарати, вам можуть показуватись оголошення з пропозиціями від місцевого магазину фототехніки.

У веб-переглядачі з фотографією профілю з’являється оголошення про стильну зелену сумку

Як працюють оголошення на сайтах партнерів Google

Багато веб-сайтів і мобільних додатків співпрацюють із нами, щоб показувати оголошення на своїх сторінках. Ці рекламодавці обирають "типи" аудиторії, які бачать певні оголошення, на основі особистої інформації, яку користувачі надали нам, і даних про вашу активність в Інтернеті. Наприклад, "чоловіки віком від 25 до 34 років, які цікавляться подорожами".

Також можуть з’являтись оголошення, підібрані на основі сайтів, які ви відвідували. Наприклад, реклама червоних туфель, які ви додали у свій кошик для покупок, але вирішили не купувати. Однак для цього ми не використовуємо вашу особисту інформацію, як-от ваше ім’я, електронну адресу чи платіжну інформацію.

Контролюйте свою роботу в Google

Ви можете керувати типами оголошень, які бачите, незалежно від того, чи ви ввійшли в обліковий запис.

Налаштування реклами на планшеті й оголошення про сонцезахисні окуляри

Керуйте оголошеннями на основі своїх уподобань

У Налаштуваннях реклами ви можете вибирати оголошення відповідно до тем, які вас цікавлять. Наприклад, якщо в налаштуваннях персоналізації реклами ви повідомите Google, що вам подобається поп-музика, увійшовши в обліковий запис YouTube, ви можете бачити оголошення про музичні новинки та шоу, які відбуваються поблизу вас.

Якщо, ввійшовши в обліковий запис, ви вимкнете персоналізацію реклами, оголошення, пов’язані з вашими інтересами, більше не з’являтимуться в службах Google, а також на сайтах і в додатках, які співпрацюють із нами. Якщо ви не ввійшли в обліковий запис, персоналізація реклами вимкнеться лише в службах Google, де з’являються оголошення.

Реклама Google про зелену машину з кнопкою

Видаляйте небажані оголошення

Багато оголошень, які показуються на веб-сайтах і в додатках наших партнерів, мають опцію "Ігнорувати це оголошення". Натиснувши значок "X" у куті оголошення, ви можете вимкнути показ недоречної реклами.

Наприклад, оголошення про автомобілі могли бути корисними, коли ви планували купити нове авто. Тепер, коли ви придбали його, імовірно такі оголошення вас більше не цікавлять.

Якщо ви ввійшли у свій обліковий запис, а також залежно від налаштувань реклами, керування оголошеннями діятиме на пристроях, на яких ви ввійшли в обліковий запис, на сайтах і в додатках, які співпрацюють із нами.

Також можна блокувати оголошення, не входячи в обліковий запис, за допомогою опції "Заблокувати цього рекламодавця" в службах Google, де з’являються оголошення.

Оголошення про сонцезахисні окуляри з кнопкою

Дізнайтеся, які дані ми використовуємо, щоб показувати вам оголошення

Ми хочемо, щоб ви краще розуміли, на основі яких даних ми показуємо вам оголошення. "Чому я бачу це оголошення?" – це функція, за допомогою якої ви можете натиснути запит, щоб дізнатися, чому з’являється певне оголошення. Наприклад, ви можете бачити оголошення про сукню, оскільки переглядали веб-сайти про моду. Або якщо ви бачите оголошення про ресторан, воно може залежати від вашого місцезнаходження. Завдяки цим даним ми показуємо вам оголошення про те, що може бути корисним для вас. Пам’ятайте: ми ніколи не надамо рекламодавцям доступ до цих даних.